torsdag 18 februari 2010

Naomi

När jag vaknar är jag i ett helt vitt och tomt rum. Jag hör ljud men ser inget som skulle kunna framföra det. Jag försöker resa mig men kan inte röra mig och jag känner en hemsk smärta i huvudet. När jag försöker skrika kommer inget ljud ur min mun... Inget jag gör ger någon verkan. Jag inser då att jag drömmer, en hemsk mardröm jag inte vaknade ur.

Men vad hade hänt, vem hade gjort detta?
Nu hör jag en röst, den är svag men jag tror att den är manlig och det låter som om den talar till mig.
- Du är mitt eget lilla lockbete.
Jag undrar vad det betyder? Lockbete?
När jag tänker på vad jag hörde får jag ännu en hemsk huvudvärk och allt dommnar bort igen.

Medans jag börjar komma tillbaka till medvetandet så börjar jag även minnas. Det sista jag mins är att jag hör min lilla Pompo pipa till sedan hade allt bara blivit suddigt och tillslut helt svart.

1 kommentar:

  1. Svar: De finns inte längre, de fanns i några timmar men sedan tog man bort dem.

    SvaraRadera